(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.data-privacy-src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-70964639-4', 'auto'); ga('send', 'pageview');
VI STE OVDJE:Početna/Naslovna/FAQ
FAQ2020-10-01T08:06:25+01:00
MOGU LI REVITALASH ADVANCED KORISTITI TRUDNICE ILI PACIJENTI NA KEMOTERAPIJI?2020-10-21T16:18:16+01:00

Revitalash Advanced proizvodi sigurni su za korištenje. Pokazale su to brojne neovisne studije. RevitaLash® Advanced serum za rast trepavica siguran je za kožu i oči. Bazirano na znanstvenoj literaturi i kliničkom iskustvu, neovisni oftamolozi zaključili su da RevitaLash® Advanced nije nesiguran za korištenje tijekom trudnoće ili dojenja ili ako su u pitanju tretmani kemoterapije. U svakom slučaju ako ste trudni, dojite ili ste onkološki pacijent savjetujemo vam da o svemu pitate svog liječnika.

MOGU LI REVITALASH ADVANCED KORISTITI I NA EKSTENZIJE2020-10-21T16:14:27+01:00

Revitalash Advanced možete koristiti i kada imate ekstenzije trepavica ili iscrtane obrve . U oba slučaja pomoći će zadržati ili čak i vratiti rast trepavicama i obrvama ako ste pretjerali s konzumiranjem ekstenzija.

MOGU LI REVITALASH ADVANCED PROIZVODE KORISTITI I DJECA2020-10-21T16:12:56+01:00

Ne. Svi proizvodi testirani su na punoljetnim osobama i ne preporučamo korištenje maloljetnim osobama.

KOLIKO TRAJE REVITALASH ADVANCED PROIZVOD2020-10-21T16:12:01+01:00

Kupljeni Revitalash Proizvod traje, pod uvjetom pridržavanja napomena za korištenje, čak 6 mjeseci (od 3,5 ml). Proizvod od 2 ml trebao bi trajati otprilike tri mjeseca. U oba slučaja rok upotrebe je godinu dana od otvaranja proizvoda.

ŠTO KADA VIDIM RASPRODAJU REVITALASH ADVANCED SERUMA ZA RAST TREPAVICA ILI OBRVA?2020-10-21T16:19:17+01:00

Koristimo napredne tehnologije i sigurnosna testiranja. Zbog toga su naši proizvodi i cijene takvi. Ne nudimo akcije. Bilo koji Revitalash Advanced proizvod koji nije kupljen kod nas može biti sumnjive kvalitete i autentičnosti.

DA LI REVITALASH ADVANCED SADRŽI PARABENE?2020-10-21T16:19:37+01:00

Ne. Nema parabena u Revitalash Advanced proizvodima.

DA LI JE REVITALASH ADVANCED VEGAN?2020-10-21T16:19:51+01:00

Da, naši serumi za trepavice i obrve su vegan friendly.

DA LI REVITALASH ADVANCED TESTIRA NA ŽIVOTINJAMA?2020-10-21T16:20:10+01:00

Svi testovi koje provodimo NE PROVODE se na životinjama i po tome smo 100% Cruelty Free!

KUPOVANJE NA KARTICE I NA RATE2020-10-21T16:04:03+01:00

Zasad ne primamo kartice (radimo na tome ali zasad je kod nas moguće platiti gotovinom kod preuzimanja i/li bankovnom transakcijom) ali vas prosljeđujemo na adresu beauty i kozmetičke web trgovine WOW Junkie. Cijene su iste. U ponudi imaju sve RevitaLash proizvode te nude prodaju na kartice, rate, PayPal…

Provjerite na ovoj adresi:

https://www.wow-junkie.com/brand/revitalash

INFORMACIJE O TVRTKI, KONTAKT & RADNO VRIJEME2017-02-07T11:35:21+01:00

Adresa trgovine: Nova Ves 3, 10000 Zagreb
Adresa elektroničke pošte: bbnaturavera@bbnaturavera.hr
Info telefon: 01 7888 527
Radno vrijeme od 08 do 16 sati (subota i nedjelja neradni dani)

KOME MOGU UPUTITI REKLAMACIJE NA KUPLJENI PROIZVOD?2017-02-07T11:33:03+01:00

Sva pitanja i primjedbe vezana uz proizvode možete nam uputiti putem emaila (bbnaturavera@bbnaturavera.hr), telefonski (01 7888 527) ili uredu Nova Ves 3, Zagreb.

ŠTO AKO ŽELIM NEKOME POSLATI PAKET BEZ RAČUNA (KAO POKLON)?2017-02-07T11:31:58+01:00

Prilikom naručivanja proizvoda nemojte zaboraviti u napomeni napisati da ne želite ispostavu računa s paketom. Račun ćemo tada poslati na Vašu email adresu.

R1 RAČUN2017-02-07T11:31:08+01:00

Prilikom naručivanja proizvoda nemojte zaboraviti dodati podatke tvrtke (ime, adresa, OIB) u napomenu.

NAPRAVIO/LA SAM POGREŠKU PRILIKOM NARUDŽBE?!2017-02-07T11:30:19+01:00

Ne brinite! Nazovite nas bna 01 7888 527 ili jednostavno ponovite postupak narudžbe a u polje “NAPOMENA” navedite “Ispravak narudžbe”. Prihvatit ćemo samo posljednju narudžbu, te prema njoj poslati odgovor o roku isporuke.

ŠTO AKO MOJA POŠILJKA NIJE STIGLA U ROKU 2 RADNA DANA?2017-02-07T11:28:36+01:00

Čim robu pošaljemo na isporuku šaljemo vam tracking code pomoću kojeg u svakom trenutku možete provjeriti stanje svoje pošiljke kod službi In Time i/li Overseas Express. Ako roba ne stigne u očekivanom periodu (2-5 radnih dana od isporuke, prema pravilniku dostavne službe), pošaljite nam email na bbnaturavera@bbnaturavera.hr ili nas nazovite na 01 7888 527 kako bi poduzeli potrebne mjere. Za narudžbe na otoke dostava u pravilu traje nešto duže (3-5 radnih dana).

KOLIKO IZNOSI DOSTAVA ZA MOJ GRAD?2017-02-07T11:26:09+01:00

Dostava je besplatna za cijelu Hrvatsku!

MOGU LI ZAMJENITI ROBU NARUČENU PREKO INTERNETA?2017-02-07T11:26:31+01:00

U slučaju da niste zadovoljni isporučenim proizvodom, možete ga vratiti u roku 14 dana i mi Vam vraćamo novac! Više o proceduri povrata možete pročitati ovdje: Povrat

KOJI JE ROK ISPORUKE NARUČENE ROBE?2017-02-07T11:27:01+01:00

Ako je roba raspoloživa i naručili ste je do 12 sati, u većini slučajeva je šaljemo na isporuku već isti dan. Prosječni rok dostave je 2-3 radna dana. NAPOMENA: ako ste zatražili ponudu za virmansko plaćanje, robu Vam možemo držati u rezervaciji najviše 7 radnih dana.

MOGU LI PLATITI ROBU KREDITNOM KARTICOM – NA RATE?2018-01-23T14:02:05+01:00

Zasada ne ali ako želite platiti u ratama posjetite ovu hrvatsku trgovinu beauty i kozmetičke robe: WOW Junkie. U ponudi imaju sve RevitaLash proizvode te nude prodaju na kartice, rate, PayPal…

Provjerite na ovoj adresi:

https://wow-junkie.com/pa_brand/revitalash/

JESU LI SVI ARTIKLI NA WEBSHOPU UVIJEK RASPOLOŽIVI?2017-02-07T11:18:48+01:00

Na svakom proizvodu stoji obavijest o njegovoj raspoloživosti. Artikli koji trenutno nisu raspoloživi su dobavljivi u roku do 30 dana. Ukoliko ste zainteresirani za proizvod koji trenutno nije dostupan, pošaljite nam mail na bbnaturavera@bbnaturavera.hr i mi ćemo Vas obavijestiti kada stigne.

JESU LI SVE INFORMACIJE NA WEBU 100 % TOČNE?2017-02-07T11:26:39+01:00

Zalihe i cijene artikala na revitalash.hr web shopu se ažuriraju na dnevnoj bazi, tako da će u najvećem broju slučaja biti točne. Ukoliko cijena koja je prikazana na web shopu iz nekog razloga ne odgovara realnoj cijeni proizvoda, i trgovac (revitalash.hr) i kupac mogu iskoristiti svoje pravo na otkazivanje izvršene narudžbe, sukladno našim uvjetima poslovanja. Također, napominjemo da ulažemo maksimalne napore u održavanju informacija na stranicama web trgovine. Ipak,BB natura vera d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija o proizvodima i uslugama – u izuzetnim slučajevima su moguća odstupanja stvarnih podataka i podataka dostupnih na web stranicama. U slučaju bilo kakve promjene vezane uz naručeni proizvod, obvezujemo se revidirati narudžbu i kontaktirati kupca da se osobno dogovori o alternativama. Isto tako, fotografije proizvoda ne moraju uvijek odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi i treba ih shvatiti samo kao informativnu ilustraciju.

Go to Top